-
Üye Görüşleri
-
İletişimde ‘samimiyet’ dönemi
İletişime dair yöntemler binlerce yıldır sürekli mercek altına alınıyor. İnsanların iletişim dili değiştikçe markalar da sürekli değişen dillere uyum sağlamaya çalışıyor. Sözlükler açılıyor, yeni kelimeler ve Daha Fazla » -
Sporun ‘e’ halini keşfetmek
Son dönemde biz iletişimcilerin en fazla kafa yorduğu konu kuşkusuz, dijitalleşen çağın iletişim disiplinlerine uygun adımları atabilmek. İletişim platformlarında yaşanan radikal dönüşümün nedeni de hedefi de Daha Fazla » -
Çare, Rekaberlik!
Çare, Rekaberlik! Dünyanın doğal ve finansal kaynakları, sürekli daralıyor. Alternatif kaynaklara yönelmek, yeni iş alanları oluşturmak ve daha sürdürülebilir bir çevre ve iş ortamı oluşturmak zorundayız. Daha Fazla »
-