Communication Partner’ın yeni müşterisi Allergan

Dünyanın önde gelen ilaç şirketleri arasında yer alan Allergan,  Communication Partner’ı seçti. ‘İletişim ortağı’ misyonuyla sektöründe lider birçok global ve yerel markaya hizmet veren Communication Partner; PR, marka yönetimi, değişim yönetimi ve iç iletişim, tasarım, sosyal medya iletişimi ve etkinlik alanlarında müşterilerine değer katıyor.

Communication Partner dünyanın önde gelen ilaç şirketleri arasında yer alan Allergan’a iletişim danışmanlığı hizmeti vermeye başladı.

Türkiye’de göz sağlığı, medikal estetik, dermatoloji, nörolojik bilimler ve üroloji alanlarında tedavi çözümleri sunan Allergan; yenilikçi ilaçlar, tıbbi cihazlar ve biyolojik ürünler geliştirmek, üretmek ve tüm dünyada hastalara sunmak üzerine odaklanıyor. 1990’ların başında Abdi İbrahim ortaklığı altında başlayan Allergan, 2009 yılında Türkiye merkez ofisini açtı. Temmuz 2010 itibarı ile Allergan İlaçları Tic. A.Ş. olarak faaliyet göstermeye başladı. İnsanların yaşamlarını iyileştirmek için bilime dayalı yenilikçi sağlık çözümleri geliştirmeyi amaçlayan Allergan, yaklaşık 100 ülkede 16 binin üzerinde çalışanıyla tedavi yöntemleri üzerine araştırmalar gerçekleştiriyor.

Türkiye’nin lider markalarının ‘iletişim ortağı’ olan Communication Partner; verdiği danışmanlık ve uygulama hizmetlerini PR, marka yönetimi, değişim yönetimi ve iç iletişim, sosyal medya danışmanlığı ve etkinlik yönetimi ana başlıklarında topluyor. Bu yıl 10’uncu yaşını kutlayan Communication Partner, Allergan’ın yanı sıra Enerjisa, Otokar, Tofaş, Letgo, Abbvie, Eurofins, Arvento, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, Barilla Grubu, KFC, Demirdöküm, Garenta, ikinciyeni.com, Türkiye Finans Katılım Bankası, Ekici, Pimapen, First Quantum Çayeli Bakır İşletmeleri, Oyak Çimento Grubu, Orhan Holding, Türkiye Perakendeciler Federasyonu ve TOBBUND’ye hizmet veriyor. Communication Partner, 2017 yılında Holmes Report tarafından Ortadoğu’nun en başarılı 5 iletişim danışmanlığı şirketi arasında gösterildi.