Contactplus’ın yeni müşterisi RE/MAX Türkiye

Profesyonel gayrimenkul pazarlama ve danışmanlık hizmetleri sunan RE/MAX Türkiye’nin halkla ilişkiler ajansı Contactplus İletişim Hizmetleri oldu.

260’tan fazla franchise ofisinde 3 bin 300’ü aşkın gayrimenkul danışmanı ile çalışmalarını sürdüren RE/MAX Türkiye, kendi işini kurmak isteyen girişimcilere önemli fırsatlar sunuyor.

Contactplus İletişim Hizmetleri, hayata geçireceği çalışmalarla RE/MAX Türkiye’ye medya iletişimi, kurum içi iletişim, etkinlik ve proje yönetimi, marka iletişimi, sosyal sorumluluk projeleri geliştirilmesi gibi alanlarda destek verecek. Sektöründe 13 yıldır sürdürdüğü çalışmalarla öne çıkan Contactplus İletişim Hizmetleri, deneyimli ekibiyle teknoloji, gıda, turizm, kozmetik, hazır giyim ve e-ticaret gibi birçok farklı alandaki müşterilerine yaratıcı ve stratejik çözümler sunuyor.

Contactplus İletişim Hizmetleri hakkında:

2004 yılında kurulan Contactplus İletişim Hizmetleri, bilişimden gıdaya, hazır giyimden turizme, farklı sektörlerden geniş bir müşteri portföyüne hizmet veriyor. Medya iletişiminden marka yönetimine, stratejik planlamadan kriz yönetimi ve sosyal medya alanına kadar uzanan yelpazede yenilikçi çözümler sunarak, müşterileri için bir “iletişim üssü” olma hedefiyle hareket ediyor. İDA (İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği) üyesi olan Contactplus İletişim Hizmetleri, yurtdışındaki iş ortakları aracılığıyla müşterilerine uluslararası alanda da hizmet üretiyor.