Daha iyi bir dünya için “Brands for Good Konferansı” 9 Kasım’da Brandweek İstanbul’da

Dünyada ilk kez Howard Rothmann Bowen’ın 1953 yılında yayımlanan “Social Responsibilities of the Businessman” kitabında kullanılan ‘sosyal sorumluluk’ kavramı ile Türkiye’nin gerçek anlamda tanışması henüz yeni sayılabilecek bir gelişme. Günümüzde iş hedeflerinin ötesinde toplum çıkarlarını da gözeterek hayata geçirilen örnekler hızla çoğalırken Brand Week Istanbul kapsamında hazırlanan “Brands for Good” adlı tam günlük özel program, iş dünyası ve iletişim sektörüne işin eğrisini doğrusunu tartışabileceği bir platform sunuyor.

Sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk konusunda farklı yaklaşımlardan özel sektör ve sivil toplum işbirliği örneklerine; iyi yaşamı odağına alan yenilikçi girişimlerden amaç odaklı pazarlama iletişimi alanındaki en iyi global örneklere; kadın, eğitim ve mülteci sorunlarından modern kurumsal itibar yönetiminin dinamiklerine ve The Big Issue’nun kurucusu Baron John Bird öncülüğünde toplumsal sürdürülebilirliği iş modeline dönüştürme meselesine kadar sosyal sorumlulukla ilgili birçok farklı alt başlık bu program kapsamında etraflıca ele alınacak.

Brands for Good Konferansı, 9 Kasım Perşembe Günü Brandweek İstanbul’da  Drama Salonu’nda  gerçekleştirilecek. İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ergun Gümrah’ın moderatörlüğünde “Günaydın’ın Hikayesi”,  dördüncü oturumda, saat 14.10 itibarıyla başlayacak.

Brands for Good programının tamamına ulaşmak için buraya tıklayın.