Felis Ödülleri’nde, İDA Üyesi Ajanslara Ödül Yağdı

Bu yıl 12’nci kez düzenlenen Felis Ödülleri’nde, İDA üyesi iletişim danışmanlığı şirketleri 3 büyük ödül, onlarca Felis ve başarı ödülüne layık görüldü.

Excel İletişim ve Algı Yönetimi, Sabri Ülker Vakfı ile hayata geçirdiği  ‘Yemekte Denge Eğitim Projesi’ ile PR Bölümü Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorisinde, Anadolu Etap ile gerçekleştirdiği ‘Misafir İşçi Çocukları Projesi’ ile Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü Çocuklara ve Gençlere Yönelik İletişim kategorisinde toplamda 2 Felis Ödülü’ne layık görüldü. Excel İletişim ve Algı Yönetimi ayrıca PR Liderliğinde Entegre Kampanyalar, Konu, Gündem ve Kriz Yönetimi, Sürdürülebilirlik Yönetimi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Medya İlişkileri Yönetimi, Lansman / Re-Lansman, Kanaat Önderleri ve Etki Sahipleri Aracılığıyla İletişim Uyarlama/Yerelleştirme kategorilerinde toplam 11 başarı ödülünün sahibi olarak Yılın PR Ajansı seçildi.

Ünite İletişim Özel Olimpiyatlar Türkiye ile yürüttüğü ‘Biz Özeliz Bağışlayın' projesiyle PR Bölümü’nde Kanaat Önderleri ve Etki Sahipleri Aracılığıyla İletişim kategorisinde 1 Felis ve Metro Toptancı Market ile birlikte gerçekleştirdiği ‘Metro Gıda Hareketi’ projesi ile Sürdürülebilirlik Yönetimi ile Araştırma ve Veri Analizi kategorilerinde 2 Felis ödülü aldı.  Unilever Food Solutions ile yürüttüğü ‘Güvenilir Eller Gıda Güvenliği Eğitim Projesi’ ile PR Bölümü’nde Sadece B2B İş Yapan Markaların İletişim Yönetimi kategorisinde 1 Felis’e ve Konu, Gündem ve Kriz Yönetimi kategorisinde başarı ödülüne layık görüldü.  ‘Evin Hesap Uzmanı Kadın’ projesi ile PR Bölümü ‘Kurumsal Sosyal Sorumluluk’ ve ‘İçerik Yönetimi’ dallarında, Sosyal Sorumluluk Bölümü ‘Finans ve Ekonomi’ kategorisinde olmak üzere toplam 3 başarı ödülü kazandı. ‘Dalin’le Birlikte Eğlence’ projesi de Bir PR Aracı Olarak Etkinlik Yönetimi kategorisinde başarı ödülüne hak kazandı.

MPR İletişim Hamal Mehmet Ateş’in Darüşşafaka’ya yaptığı bağışı konu alan ‘İyilik Paylaştıkça Çoğalır’ projesiyle PR Bölümü Konu, Gündem ve Kriz Yönetimi ve Medya İlişkileri Yönetimi kategorileri ile Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü Eğitim Alanı kategorisinde olmak üzere 3 Felis Ödülü’ne layık görülürken aynı projeyle Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü ve PR Bölümü’nde 2 büyük ödüle hak kazandı. MPR, KPMG Türkiye’nin ‘Bir Fırça Darbesiyle Değişir Gündem’ projesiyle de PR Amaçlı Yayınlar kategorisinde başarı ödülünü kazandı.

Medya Evi, Samsung ile düzenlediği ‘Boğaziçi Kıtalararası Yüzme Yarışı’ ile PR Bölümü’nde Bir PR Platformu Olarak Geleneksel Etkinlik Tasarımı kategorisinde, Betek Boya ile birlikte hayata geçirdiği ‘Renk Etkisi’ projesiyle PR Bölümü’nde PR Amaçlı Yayınlar kategorisinde ve P&G ile yürüttüğü ‘30 Sporcu ve Anneleri P&G ile Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları Yolunda’ projesiyle PR Bölümü’nde PR Liderliğinde Entegre Kampanyalar kategorisinde olmak üzere 3 Felis Ödülü’nün sahibi oldu.  ‘30 Sporcu ve Anneleri P&G ile Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları Yolunda’ projesi ayrıca PR Bölümü Sponsorlu İletişim kategorisinde başarı ödülüne layık görüldü.

Artı İletişim, Pozitif ile birlikte gerçekleştirdiği ‘Cappadox 2017’ etkinliği ile PR Bölümü Ülke, Şehir, Bölge İletişimi kategorisinde Felis’e hak kazandı.  Bayer Tüketici Sağlığı ile yürüttüğü ‘Onuncu Ay’ projesiyle Sağlık İletişimi Bölümü ‘nde En İyi İletişim Yönetimi ve PR Çalışması dalında 1 Felis, En İyi Etkinlik Yönetimi ve En İyi Lansman/Relansman  kategorilerinde başarı ödülleri aldı. Yine Bayer Tüketici Sağlığı için yürüttüğü ‘365 Gün Sağlıklı Yaşam Hareketi’ projesiyle Sağlık İletişimi Bölümü’nde En İyi İletişim Yönetimi ve PR Çalışması dalında ve PR Bölümü Dijital Odaklı PR Çalışmaları dalında başarı ödüllerine layık görüldü. PR Bölümü’nde ayrıca Kiva Bomonti için gerçekleştirdiği ‘Komşular Mutfakta’ projesi İletişimin Yasalarla Kısıtlandığı Sektörlerde Gerçekleştirilen PR Çalışmaları kategorisinde ve GoDaddy için hazırladığı Türkçe Kurumsal Blogu ile PR Amaçlı Yayınlar kategorisinde başarı ödülüne layık görüldü.

Communication Partner, AbbVie ile gerçekleştirdiği 'Hidradenit (HS) Hastaları için Medikal GiysiProjesi' ile Sağlık İletişimi Bölümü’nde En İyi Bilinçlendirme / Farkındalık Kampanyası dalında Felis'i aldı.

WeberShandwick,  NovartisTurkiye ile birlikte hayata geçirdiği Nefesine Ses Ver projesiyle Sağlık İletişimi Bölümü’nde En İyi Gerilla Projesi kategorisinde Felis’e hak kazandı.

Grup 7 İletişim PR bölümü İtibar Yönetimi kategorisinde Halkbank ile gerçekleştirdiği ‘Her Şey Annemle Güzel’  projesiyle başarı ödülüne layık görüldü.