İşveren Markasının Kurum İtibarına Etkisi RepMan Forum’da Tartışılacak

RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi tarafından her yıl itibar yönetimi ile ilgili temel eğilimlerin tartışılması amacıyla düzenlenen RepMan Forumlarının yedincisi 30 Mart 2018 tarihinde İstanbul’da Orjin Maslak, Erciyes Salonu’nda gerçekleşecek. Forumun bu yılki teması; “İşveren Markası Kurum İtibarını Nasıl Etkiliyor?” olacak.
Katılım ücretsiz olduğu programın kontenjanı 90 kişiyle sınırlıdır. Kayıt için bir Sivil Toplum Kuruluşuna istenen miktarda bağış yapılması ve forum2018@repman.com.tr adresine bildirilmesi gerekmektedir.
Daha fazla bilgi için: http://www.repman.com.tr/tr/repman-forum-30-martta-isveren-markasi-kurum-itibarini-nasil-etkiliyor/

PROGRAM
08:30  Kayıt
09:00   Açılış ve Program Takdimi
Salim Kadıbeşegil
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucu Başkanı
09:10   Çalışan Mutluluğu İşveren Markası İlişkisi Araştırma Özeti Sunumu
RepMan – ZENNA Araştırması
Nuran Aksu
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi
09:30   Sosyal Medya İşveren Markası için Tehdit mi Fırsat mı?
Sertaç Doğanay
Social Touch Ajans Başkanı
09:50   İşveren Markası Oluşturmada Yapay Zeka Ne Kadar Güvenilir?
İnteraktif tartışma
Moderatör: Tayfun Zaman
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi
Reanda Türkiye Uyum Hizmetleri Bölüm Başkanı
10:30   Gençlerin Gönlünde Yatan Aslan Hangi İşveren Markası?
Üniversiteli gençlerle interaktif tartışma
Moderatör; Salim Kadıbeşegil
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucu Başkanı
10:50   Kahve Arası
11:10   Panel:  İşveren Markası İletişimi Nasıl Yönetilmeli?
Moderatör; Volkan Akı, Gazeteci
Tatsuya Kumazawa
Panasonic Eco Solutions Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi
Aysel Özaltınok
Panasonic Eco Solutions Kurumsal Marka Yönetim Direktörü
Ergun Gümrah
İDA İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği Başkanı
11:50   Teknoloji Dünyasının Penceresinden “İşveren Markası”
M.Serdar Kuzuloğlu- Gazeteci/İnternet Ekipler Amiri
RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Danışma Kurulu Üyesi
12:50   Bugün Ne Öğrendik?
RepMan Danışma Kurulu Üyeleri Ortak Tartışması
Nuran Aksu                   ZENNA Kurumsal Marka Araştırmaları
Prof. Haluk Gürgen     Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi
Serdar Kuzuloğlu         Gazeteci/İntenet Ekipler Amiri
Muhterem İlgüner       Brand Finance Türkiye Direktörü
Salim Kadıbeşegil        ORSA Stratejik İletişim Danışmanlığı
Tayfun Zaman              Reanda Türkiye Uyum Hizmetleri Bölüm Başkanı
13:00 Kapanış