GUESS Türkiye’deki İletişim Ajansı olarak Excel’i Seçti

Guess Türkiye, markasının yerel konumlandırmasını güçlendirme hedefiyle Türkiye’deki iletişim ajansı olarak Excel İletişim ve Algı Yönetimi’ni seçti. Guess, Excel’in stratejik planlama, kurumsal ve ürün iletişimi, medya ilişkileri ve dijital PR konusundaki uzmanlığından faydalanacak.

1994 yılında kurulan Excel İletişim, 30 ülkede 85’ten fazla ofisinde global iletişim ve dijital pazarlama çözümleri sunan entegre iletişim ağlarından Fleishman Hillard’ın Türkiye temsilciliğini üstleniyor. Fleishman Hillard aynı zamanda dünyanın lider pazarlama ve iletişim gruplarından Omnicom Group’un da bir üyesi.

Şubat 2016’da kurulan Guess’in Türkiye ofisi, Guess markasının Türkiye’de gelişimini daha iyi yönetebilmek hedefiyle yola çıktı. Bugün itibari ile Guess’in Türkiye’de, Amerikan ve Avrupalı tarzını yansıtan modern, dikkat çekici tasarımlarını ve kapsül koleksiyonlarını sergilediği 12 mağazası bulunuyor.

Guess’in Excel İletişim ve Algı Yönetimi’yle yeni işbirliği markanın 80 milyonluk nüfusuyla stratejik bir pazar olan Türkiye’deki konumunu daha da güçlendirecek. Guess bu konumu Excel İletişim ve Algı Yönetimi’nin marka algısını güçlendiren ve mükemmel sonuçlar almayı hedefleyen iletişim stratejisiyle bir üst seviyeye taşımayı amaçlıyor.

Excel İletişim ve Algı Yönetimi hakkında

1994 yılında kurulan Excel, ulusal ve uluslararası pek çok saygın kuruluş, marka ve sivil toplum örgütünün yanı sıra kamu kurumlarına da marka değerlerini ve kurumsal itibarlarını geliştirmeleri amacıyla iletişim alanında danışmanlık, planlama ve uygulama hizmetleri veriyor. Excel, iş ortaklarına hedefleriyle tutarlı, olasılığa yer vermeyen somut iletişim çözümlerini, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar eşliğinde sunuyor. Yerel ihtiyaçlara uygun olarak geliştirdiği çözümleri evrensel bakış açısıyla yorumlayan Excel, ulusal ve uluslararası pek çok başarının da sahibi.

Dünyanın en büyük entegre iletişim çözüm sunan ağlarından Fleishman Hillard’ın Türkiye Temsilciliğini de üstlenen Excel, ICCO (Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği) tarafından verilen uluslararası Danışmanlık Yönetimi Standardı’na sahip ve ICCO’ya bağlı meslek örgütü İDA’nın (İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği) kurucu üyesi.

GUESS?, Inc. hakkında

1981’de bir Jean şirketi olarak kurulan Guess, başarıyla büyüyerek global lifestyle bir marka haline geldi. Guess,?, Inc., denim, çanta, saat, ayakkabı ve diğer ürünleriyle birlikte modern giysilerini lifestyle bir koleksiyon olarak tasarlıyor, pazarlıyor, dağıtıyor ve lisans veriyor. Guess? ürünleri, Guess markalı perakende mağazalardan dünyanın önde gelen perakende mağazalarına da gönderiliyor. 3 Şubat 2018 itibari ile şirketin direkt olarak ABD, Avrupa ve Asya’da direkt olarak yönettiği 1011 perakende mağazası bulunuyor. Buna ek olarak, şirketin dünya çapında 652 lisanslı satıcısı ve dağıtımcısı bulunuyor. Aynı şekilde 3 Şubat 2018 tarihi itibari ile şirketin lisanslı satıcıları ve dağıtımcıları dünya çapında yaklaşık 100 ülkede faaliyet gösteriyor.

Daha fazla bilgi için:  www.guess.com