XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi Başlıyor

Marketing Türkiye’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ne sayılı günler kaldı.

Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18 “Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleşecek. Zirvede uX’ten (user Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak.

Geleceği görmek imkansız değil

Geniş bir içerik yelpazesine  sahip zirvede bankacılık  sektöründen yeme içme  sektörüne kadar pek çok  alanda  deneyim  tasarımı  çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla  paylaşılacak.  Değişen  tüketici  beklentileri ve gelişim gösteren kurumsal  kültür  mercek  altına  alınırken  shopper  marketing’den yeni nesil perakendeye  kadar birçok konu konuşulacak.

Tarihi Bomonti Bira Fabrikası’nda hayat bulan Bomontiada, 24 Mayıs Perşembe günü keyifli bir “deneyim adasına” dönüştürülecek. Etkinlik alanında Koku Atölyeleri’nden müzik deneyim alanlarına kadar pek çok aktivite katılımcıların hizmetinde olacak.

Müşteri yolculuğuna deneysel bakış

Tasarım ve marka deneyim ajansı I-AM, belirlediği bir markanın müşteri deneyimindeki mevcut bir problemini ele aldığı bir workshop düzenlenecek. I-AM oluşturulan persona’ların motivasyonlarına, ihtiyaçlarına ve yaşadıkları sıkıntılara odaklanarak markadan ne istediklerinden ziyade, aslında tam olarak neye ihtiyaç duyduklarını katılımcılara deneysel yönetmelerle anlatacak.

Program için tıklayın

Kaynak:  https://www.marketingturkiye.com.tr/haberler/xco18-deneyime-dair-her-sey-deneyim-adasinda/