MSLGROUP Türkiye ofisini açtı

Avrupa başta olmak üzere dünya genelinde entegre iletişim alanında faaliyet gösteren MSLGROUP,  12 Temmuz Perşembe günü düzenlediği davette Türkiye yatırımını anlattı. Davet Mirgün Cabas’ın moderatörlüğünde, Publicis yetkililerine gazeteci Barış Soydan’ın eşlik ettiği, Türkiye’de halkla ilişkiler ve kurumsal iletişimin işleyişini konu alan oturumla devam etti.

MSLGROUP, Türkiye’de 107’inci ofisini açarak Publicis Group içerisinde iletişim danışmanlığı alanında İstanbul’daki yeteneklerini geliştirecek. MSL İstanbul ofisi, Türkiye’de farklı beceri ve uzmanlıkları entegre bir şekilde sunan Publicis İstanbul, Publicis Healthcare, Arc, Voden, Leo Burnett, Publicis Emil, Saatchi & Saatchi, Vivaki Creative, Starcom, Spark Foundry, Zenith, DataWise ve Performics markalarının da çatısı altında bulunduğu Publicis Groupe Türkiye’nin bir parçası olarak faaliyetlerini sürdürecek. Mehin Öner yönetimindeki İstanbul ofisi, dünyadaki MSL ajansları içerisinde kadın yöneticiye sahip olan 34’üncü ajans olma özelliğini taşıyor.

MSL Orta ve Doğu Avrupa CEO’su Sebastian Hejnowski açılıştan sonra yaptığı konuşmada “Türkiye’de öngörülen ekonomik büyümenin gerçekleşmesi ve buradaki işlerimizle bağlantılı güçlü beklentilerin oluşması sebebiyle İstanbul’da ilk adımı atmak için çok doğru bir zaman. Müşterilere sunduğumuz sarsılmaz ilişki ve ‘Bir Olmanın Gücü’ anlayışı ile geliştirdiğimiz 360 derece entegre çözüm önerileriyle Türkiye’nin dinamik pazarında başarı elde edeceğimizi umuyorum” dedi.

MSL Türkiye Lideri Mehin Öner, “Bu adım Türkiye’nin PR alanındaki yeteneğini MSL’in dünya çapındaki uygulamalarıyla buluşturmanın yanı sıra, dünyanın her yerinde sağladığı stratejik danışmanlık ve yaratıcı hizmetleriyle de birleştirecek. MSL küresel ağının bir parçası olarak ve Publicis çatısı altında yer alan diğer ajanslarla birlikte çalışarak müşterilerimizin en kapsamlı iletişim ve iş ihtiyaçlarına yönelik stratejik, veri odaklı ve bütünsel çözümler sunacağız” dedi.

MSL Global CEO’su Guillaume Herbette ise şu açıklamalarda bulundu; “MSL’in güçlü olduğu Avrupa, Ortadoğu ve Asya kıtalarının ortasında bulunan İstanbul’u dünyadaki ağına eklemesi stratejik bir önem taşıyor. Bir süredir Türkiye pazarına girmeye hevesliydik. Dünya çapındaki müşterilerimiz, yerel pazarı derinlemesine anlayan ve güçlü ilişkiler geliştiren İstanbul ekibimizle Türkiye’de olmamızın faydasını görecek.”

MSL, geçtiğimiz iki yılda dünya üzerinde Arc Worldwide ve Leo Burnett gibi süregelen işletmeleri kendi markasına dönüştürdü. Bunların arasında Sri Lanka, Filipinler, Tayland, Mısır, Lübnan, Katar, Suudi Arabistan ve Ortadoğu’da bulunan Birleşik Arap Emirlikleri, Çek Cumhuriyeti, Malezya ve Endonezya’daki markalar bulunuyor.