“Dijital İletişimde Etik Kılavuzu” Capital dergisinde

İDA olarak, dijital alanda iletişim çalışmaları yapan markalara ve ajanslara yol gösterme amacıyla hazırladığımız ve Reklamverenler Derneği tarafından da imzalanan “Dijital İletişimde Etik Kılavuzu”na, Capital dergisinde geniş şekilde yer verildi. Dergi, Mart sayısında kılavuzun önemine ilişkin olarak İDA Yönetim Kurulu Başkanımız Esra Şengülen Ünsür’ün görüşlerini aktardı.

Kılavuzun önemi hakkında dergi yazarlarından Hande Yavuz Çalık’a konuşan Yönetim Kurulu Başkanımız Ünsür; kılavuzun, markalar ve ajansları dijital değer zincirine sorumlu bir şekilde katkı sağlamaya yönlendirmek amacıyla oluşturulduğunun altını çizdi. Kılavuzdaki kuralların herkes tarafından benimsenmesinin markalarla birlikte sektörün itibarını da olumlu yönde etkileyeceğini belirten Ünsür, yasal hükmü bulunmasa da kılavuzun gücünü imzacıların birbirini uyarma mekanizmasından aldığını vurguladı.