Genç İletişimciler Cannes Yolunda

Dünyanın en prestijli organizasyonları arasında yer alan Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin 30 yaş altı genç profesyonellere yönelik olan “Young Lions” (Genç Aslanlar) elemelerinin Türkiye ayağı geçtiğimiz hafta gerçekleştirildi.

        

20-24 Mayıs tarihleri arasında Akmerkez’de gerçekleştirilen elemelere çok sayıda ajansın genç iletişimcileri katılırken birbirinden -yaratıcı fikirler yarıştı. Elemelerde birinciliği Weber Shandwick’in ekibi aldı. İkincilik koltuğuna Artı İletişim Yönetimi’nin genç ekibi otururken üçüncü ise Ogilvy’nin takımı oldu.

Jüri üyesi olan Yönetim Kurulu Başkanımız Esra Şengülen Ünsür, dereceye giren tüm “Genç Aslanları” tebrik ederken birinci olan ekibe de Cannes yolunda başarılar diledi.

Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali her yıl pazarlama ile yaratıcı sektör profesyonellerinin katılımıyla gerçekleşen ve reklamcılığın en değerli ödül törenine sahiplik yapan bir organizasyondur. Genç Aslanlar en yetenekli ve en yaratıcı genç profesyonelleri hedefleyen ve katılımcı olup kazanan ekibin jüri değerlendirmelerinin ardından Cannes Yaratıcılık Festivali’ne katılma hakkına sahip olduğu bir yarışmadır. Türkiye elemelerinde bu yılki jüri üyeleri; İDA Başkanı – Artı İletişim Yönetimi Yönetici Ortağı Esra Şengülen Ünsür; Facebook Kamu Politikaları Müdürü Çağatay Pekyörür; Tribal Worldwide Ajans Başkanı Arda Erdik, akademisyen/yazar Fatoş Karahasan ve Yenibirlider Derneği Genel Müdürü Jülide Erdoğan’dan oluştu.