Markalar “İyi Yaşam” İçin Istanbul’da Buluşuyor!

Sustainable Brands® Global Platformu’nun Istanbul buluşması olan Sustainable Brands Istanbul’20, ‘Delivering The Good Life – İyi Yaşamı Sunmak’ temasıyla 
8-9 Nisan’da 8. Kez buluşacak.

İş dünyasını şekillendiren marka yenilikçilerinin global topluluğu Sustainable Brands® Platformu her yıl marka dünyasından 1,5 milyon profesyoneli buluşturuyor ve marka inovasyonuna değer katarak pozitif etkinin itici gücünü yaygınlaştırmayı hedefliyor.

Küresel markaların rekabet dışı iş birlikleri ve köklü yeniliklerle geniş çapta sistematik değişiklikler yaparak geleceği yönlendirebileceğine inanan platform, her yıl ABD, Fransa, Japonya, Oceans, İspanya, Güney Kore, Arjantin, Malezya, Brezilya, Şili, Tayland, Uruguay ve Türkiye’de geleneksel hale gelen konferanslar dizisi ve networking etkinlikleri gerçekleştiriyor.

İyi Yaşam’ı Arayan Markaların Beklediği Buluşma Istanbul’da

2017 yılında, bireylerin ‘İyi Yaşam’ı günümüzde nasıl tanımladığını ve markaların bu değerleri karşılamadaki rolünü anlamak için ‘İyi Yaşam’ inisiyatifini başlatan platform, ‘İyi Yaşamı Yeniden Tanımlamak’ ve ‘İyi Yaşamı Yeniden Tasarlamak’ temalarının ardından, bu yıl ‘İyi Yaşamı Sunmak” (Delivering the Good Life) temasına odaklanıyor.

Geleceği şekillendiren trendler ve pazar dinamiklerinin; küresel markaların yanı sıra yerel markalar, çok sayıda çözüm sağlayıcı, tedarikçi, iletişim ajansları, araştırmacılar, sosyal girişimciler, akademisyenler, sivil toplum kuruluşları ve yatırımcıların katılımı ile gerçekleşiyor.  İnteraktif tartışmalar, ana salon oturumları, Deep – Dive oturumları, workshoplar ve networking etkinliklerinin gerçekleşeceği Sustainable Brands Istanbul bu yıl 8 – 9 Nisan tarihlerinde Fairmont Quasar İstanbul’da buluşuyor.

“İyi Yaşam’ı” Sunuyoruz

“İyi Yaşam beklentisini markalar nasıl karşılıyor?” sorusunun yanıtlanacağı Sustainable Brands Istanbul’da bilim, teknoloji, hikaye anlatıcılığı ve yapıcı ortaklıkların, markaların çalkantılı yıllarda nasıl başarılı olacağını ve yeniden şekillendirmede nasıl rol oynayacağının tartışılacağı platformun  principal sponsoru HP Graphic Arts olurken major sponsorlar arasında; L’Oreal, TENCEL™ & VEOCEL™ ve Signify yer alıyor.  Konferansın ana medya sponsoru NTV.

Etkili uygulamalar, yenilikçi çerçeveler ve pratik uygulama araçlarını keşfetmek, yeni ortaklıklar kurmak, mazeretlerin ötesine geçmek ve markanızın büyük sürdürülebilir etkiler için nasıl adımlar atabileceğini görmek için Sustainable Brands Istanbul’da yerinizi alın.

Konferans hakkında ayrıntılı bilgi için https://sb.surdurulebilirlik.com.tr/sb20istanbul/tr/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Sustainable Brands Istanbul Hakkında

“İyi Yaşam Haritası” Sustainable Brands Istanbul’da çizilecek

Markaların geleceği şekillendirmede oynadığı rolü anlamaya ve onlara güç kazandırmaya odaklanmış Sustainable Brands®, öğrenip eyleme geçme ilkesiyle hareket eden dünyada 1,5 milyondan fazla profesyonelin buluştuğu uluslararası bir platformdur. Sürdürülebilirlik için yeni bir iş anlayışı ve marka değeri oluşturmak ve buna ilham verme amacı ile buluşuyoruz. Sustainable Brands®, etkinlikler, kurumsal network ağı ve dijital platformlar aracılığıyla katılımcılarına dürüst ve etkili bir diyalog kurabilecekleri işbirliğine dayalı bir ortam sağlar. Platformun odak noktası, küresel markaların rekabet dışı işbirlikleri ve köklü yenilikler ile geniş çapta sistematik değişiklikler yapabilmesi, geleceği yönlendirebilmesidir.

Sustainable Brands İstanbul etkinliğine katılanlar, şirketlerin değişimin itici gücü haline geldiği konusunda dünyanın düşünce liderleriyle bağlantı kurma ve sürdürülebilir bir geleceğe doğru yol alma fırsatı bulacaklar. Sustainable Brands Istanbul markalara güveni artırmak ve markalarını dönüştürmek için ihtiyaç duydukları bilgi, araç ve ortaklıkları sunacak.

SB’20 Konferansı 70’ı Aşan Konuşmacıya Ev Sahipliği Yapıyor

70’i aşan konuşmacı, 40 oturum ile yeni geleceğin yol haritalarının çizileceği konferansta yabancı fikir liderlerini dinleyin! Konuşmacılar arasında tek kullanımlık pet şişelere savaş açan  Dopper’in kurucusu, değişimin ilham kaynağı Merijn Everaarts yer alıyor, “Yaratıcı endüstrilerde aklınızı nasıl kaybetmezsiniz” sorusunu yanıtıyla Frederik Anderssen, toplumdaki değişimin sağlanması için amaç ekibin lideri Edalman’ın Purpose Executive Direktörü Andrew Wilson, Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinin savunucusu Marc Buckley, liderlere konfor alanınızdan çıkın mesajı ile çağrı yapan The Humblebrag’in Kurucusu Lucy Von Sturmer, farklı fikirlerin ve inovasyonun  ajansı AKQA’nin Strateji Direktörü Miriam Plon Sauer, Rock-n-Roll branding ile kadın seslerini yükseltmek için BrandedU’nun kurucusu Nancy Poleon, alışveriş yaparken karbon ayakizinizi hesaplayarak ve sıfırlamanızı sağlayan sürdürülebilir fintech Doconomy strateji lideri Shawn McKell, okyanusların ve denizlerin korunması ve plastiğin eliminasyonu için Sustainable Brands Oceans’ın kurucusu ve global partneri Hugo de Almeida, şiirsel hümanizm ile pozitif geleceği yeniden tasarlayan Vincent Avanzi, Goodvertising Agency’nin kurucusu ve kreatif direktörü Thomas Kolster ve daha bir çok konuşmacı bu yıl Sustainable Brands  Istanbul’da buluşuyor.

Detaylı bilgi için:

Ezgi Uçar Hamzaoğulları

Paydaş İlişkileri Yöneticisi | Shareholder Communications Manager