PRİDA İletişim Ödülleri’ne Başvurular Başladı

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği’nin (İDA) bu yıl ikincisini düzenleyeceği PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvurular 11 Ekim Perşembe günü itibarıyla başladı. İletişim sektörünün tüm disiplinlerini buluşturan ödül programı PRİDA’ya başvurular 23 Kasım Cuma gününe kadar sürecek.

İletişim danışmanlığı sektöründeki şirketleri çatısı altında buluşturan İDA’nın ikincisini düzenleyeceği PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvurular 11 Ekim Perşembe günü başladı. İDA’nın iletişim danışmanlığı sektörünün Türkiye’nin toplumsal kalkınmasındaki rolünü göstermek, paydaşlarına kattığı değerin bilinmesini sağlamak ve yeni projelerin üretilmesini teşvik etmek amacıyla ilk kez geçen yıl hayata geçirdiği PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvurular 23 Kasım Cuma günü sona erecek.

PRİDA İletişim Ödülleri’nde ‘Stratejik İletişim’, ‘Pazarlama İletişimi’, ‘Dijital ve Sosyal Medya’, ‘Özel Ödüller’, ‘Sürdürülebilir Başarı Ödülleri’ ve ‘İletişim Emektarları’ olmak üzere 6 ana başlık altında 35 kategoride başvuru yapılabiliyor.Ödül programında bu sene Sürdürülebilirlik Akademisi ve UNICEF Türkiye Milli Komitesi’nin değerlendireceği özel kategoriler de bulunuyor.

Başvuran projeler yaratıcılık, uygulama ve sonuçlarına göre değerlendirilerek her kategoride en yüksek puanı alanlar PRİDA heykeliyle ödüllendirilecek. Projelere katkıda bulunan herkese ayrıca bu yıl da dijital PRİDA rozeti verilecek.

PRİDA sektörün proje hafızası olacak

PRİDA İletişim Ödülleri’nin sektör hafızasını oluşturmak misyonunu gerçekleştirmek üzere www.pridaodulleri.org web sitesindeki arşiv bölümü yenilendi. PRİDA İletişim Ödülleri’ne başvuran projeler her sene bu bölümde korunmaya ve üniversitelerin iletişim bölümlerinde akademisyenlerin ve öğrencilerin bilgisine açık olmaya devam edecek.

PRİDA İletişim Ödülleri’nin yönetmeliğine, kategoriler ve açıklamalarına, başvuru takvimine ve başvuru formuna www.ida.org.tr  ve www.pridaodulleri.org web sitelerinden ulaşılabiliyor.

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği  – İDA Hakkında:

İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği – İDA, üyesi şirketlerin, içinde bulunduğu halkla ilişkiler sektörünü geliştirmek, genişletmek ve itibarını artırmak, sektörde haksız rekabete, kayıt dışı faaliyete ve etik dışı davranışlara karşı bilinç yaratmak, sektörden hizmet alan kuruluşların, sektör hakkında doğru bilgilere ulaşmasını sağlamak, üyelerinin, mesleğin ve piyasanın sorunları karşısında dayanışmalarını ve rekabet ortamını zedelemeden ortak hareket etmelerini, uluslararası hizmet standartlarına ve etik kodlara uyarak örnek olmalarını, mesleki performanslarını ve yönetim becerilerini artırarak hizmet kalitelerini yükseltmelerini sağlamak amacıyla kurulmuştur. İletişim danışmanlığı sektörünün Türkiye’deki kurumsal temsilciliğini yapan ve sadece şirketlerin üye olduğu İDA, aynı zamanda Uluslararası İletişim Danışmanlığı Örgütü-ICCO’nun Türkiye kanadını oluşturmakta ve temsil etmektedir.

Bilgi için: Pelin Çoban Polat / 0530 962 12 08 / pelinp@ida.org.tr