>

‘‘Social Media Awards Turkey” Başlıyor

social_media_awards_2017

Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma olan “Social Media Awards Turkey” yarışmasına başvurular 19 Nisan Çarşamba günü başladı. Erken dönem başvurular 30 Nisan, geç dönem başvurular ise 12 Mayıs tarihine kadar yapılabilecek.

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçen ‘‘Social Media Awards Turkey”in sektörün saygın isimlerinden oluşan jürisi, BoomSonar’ın “Sosyal Medya Marka Endeksi” verilerini kullanarak, 1 Nisan 2016 – 31 Mart 2017 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış, reklamverenlerin ve ajansların başarılı işlerini ödüllendirecek. Ödüller görkemli bir törenle sahiplerini bulacak.

Social Media Awards Turkey sosyal medyaya emek veren kurumlar ve ajanslar için teşvik edici olmayı, içerik ve kampanya üretimindeki kaliteyi her yıl yukarı taşımaya katkıda bulunmayı hedefliyor. 27’nci yılını geride bırakan Türkiye’nin lider pazarlama platformu Marketing Türkiye ve Türkiye’nin ilk ve en gelişmiş sosyal medya takip, analiz, yönetim platformu BoomSonar, sosyal medyanın gelişimine katkıda bulunan marka ve kurumları Social Media Awards Turkey’de bir araya getiriyor.

Etkili sosyal medya performansları ödüllendirilecek

Kategorileri ve detaylı değerlendirme kriterleri önümüzdeki günlerde duyurulacak olan Social Media Awards Turkey, Jüri Ödülleri ve SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri olmak üzere iki bölümden oluşuyor.

Jüri ödülleri, 25 kategoriye başvuru yapan çalışmalar arasından kapsamlı kriterlerle değerlendirilerek verilecek. SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ise 50’ye yakın farklı sektörden markaların geçmişe dönük performanslarının analitik olarak sıralanmasıyla belirlenecek. Veriler ve sıralama BoomSonar’ın “Sosyal Medya Marka Endeksi” SocialBrands’in 30’dan fazla kriterden oluşan algoritmasına göre ortaya çıkacak.

Sosyal Medya pazarlamasında hem niteliği hem de niceliği göz önünde bulundurmayı prensip edinen Social Media Awards Turkey’de, büyük ödüller ise hem objektif sosyal medya verileri hem de jüri değerlendirmesi ışığında belirlenecek.

Jüri Uzman İsimlerden Oluşuyor

Yarışmaya katılan projelerin başvurularını değerlendirecek ve kazananları belirleyecek olan jüride sosyal medya ve dijital ajanslardan reklamverenlere, sosyal medya fikir önderlerinden akademisyenlere, derneklerden sosyal medya ağlarının temsilcilerine, medya satın almadan reklam ve PR ajanslarına kadar pek çok sektör paydaşının temsilcileri yer alacak. Jüride yer alan isimler, ön eleme ve değerlendirme tarihleri önümüzdeki günlerde duyurulacak.

Yarışma, katılım ve başvuru ile ilgili detayları www.socialmediaawardsturkey.com adresinden takip edebilirsiniz.