>

Gerçeğin Karşısında Doğru

 

“Bu benzeri görülmemiş pandemi çağında; artan sosyal gerilimler, istikrarsız siyaset, finansal belirsizlik, kitlesel işsizlik, teknolojinin kötüye kullanılması ve artan doğal afetler, güveni her zamankinden daha önemli kılıyor.”

“Yeni çağda iletişim, B2B ve B2C’nin geleneksel olarak üstlenilen rollerinden yeni bir norma dönüşecek: B2H. Business to Human.”

ICCO ve PRSA’in her yıl etik meselelere dikkat çektiği “Etik Ayı”nda, üyemiz ÜNİTE Edelman’ın ve derneğimizin 6. dönem Yönetim Kurulu Başkanı Işıl Arıdağ halkla ilişkiler profesyonellerinin 2021’de karşı karşıya olduğu etik meseleleri kaleme aldı.

 

ICCO Blog’da yayınlanan yazının tamamına buradan ulaşabilirsiniz: https://bit.ly/3jOR00M