>

İDA Üyelerinden Yılın PR Ajansı, 5 Felis ve 15 Başarı Ödülü

Bu yıl 12-13 Kasım’da gerçekleştirilen 16. Felis Ödülleri’nde İDA üyeleri başarılı çalışmalarıyla ödüle hak kazandı. İDA üyeleri Excel İletişim ve Algı Yönetimi, Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı, ÜNİTE Edelman, Medyaevi İletişim, Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı toplamda 8 Felis ve 21 Başarı Ödülü’ne layık görüldü. Excel İletişim ve Algı Yönetimi Yılın PR Ajansı seçildi. Hill and Knowlton Strategies Turkey’in iş ortakları arasında yer aldığı Eşit Masallar Projesi PR Bölümü Büyük Ödülü’ne hak kazandı.

 

PR Bölümü Ödülleri

PR bölümünde Excel İletişim ve Algı Yönetimi Yılın Ajansı Ödülü’ne layık görüldü. Bu bölümde Excel, Sürdürülebilirlik Yönetimi kategorisinde Metro Türkiye ile birlikte yürüttüğü “Tabağında Ne Var?” projesiyle 1 Felis’e; Gündem, Kriz Yönetimi ve Risk İletişimi kategorisinde Türk Eğitim Vakfı ile gerçekleştirdiği “TEV Ferdi Özbeğen Anma Projesi” ile 1 Felis’e layık görüldü.  Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorisinde ise ÜNİTE Edelman Shell Türkiye ile birlikte hayata geçirdiği “Shell’de Kadın Enerjisi” projesi 1 Felis aldı.

Essance İstanbul,  L’Oréal / La Roche-Posay ile beraber yürüttüğü “Cildin Görünenden Fazlası” çalışması Influencer Aracılığıyla İletişim kategorisinde Başarı Ödülü’ne layık görüldü.

Excel İletişim ve Algı Yönetimi,   Balparmak / TEMA Vakfı “Arılar Varsa Yarınlar Var” Projesi ile Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorisinde; “TEV Ferdi Özbeğen Anma Projesi” ile Medya İlişkileri Yönetimi kategorisinde ve “Balparmak Marmaris Yangını İletişimi” ile Gerçek Zamanlı PR Çalışmaları kategorisinde Başarı Ödülleri aldı. Excel, “Balıkesir Marka Şehir Projesi” ile ayrıca Ülke, Şehir, Bölge İletişimi kategorisi ile Kamu İlişkileri Yönetimi kategorisinde 2 Başarı Ödülü aldı.

Medyaevi İletişim P&G / Fairy markası ile gerçekleştirdiği “Boşa Harcama” projesiyle İtibar Yönetimi kategorisinde ve yine P&G ile yürüttüğü “Olimpik Anneler” projesiyle PR Faaliyetleriyle Sınırlı Kampanyalar kategorisinde Başarı Ödülü aldı.

ÜNİTE Edelman ise “Shell Türkiye & Scuderia Ferrari F1 İstanbul İletişimi” ile Medya İlişkileri Yönetimi kategorisinde Başarı Ödülü’ne layık görüldü.

Hill and Knowlton Strategies’in iş ortağı olduğu “Eşit Masallar” projesi PR bölümü Büyük Ödülü’nü ve yine bu bölümde İçerik Üretimi, PR Amaçlı Yayınlar kategorisinde Felis aldı.

 

Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü Ödülleri

Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik bölümünde Excel İletişim ve Algı Yönetimi Balparmak / TEMA Vakfı ile birlikte gerçekleştirdiği “Arılar Varsa Yarınlar Var” Projesi ile Su Altında ve Karada Yaşam kategorisinde Felis kazandı.

Sağlık ve Well Being kategorisinde Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı’nın Gen İlaç ile ortak yürüttüğü “Nadir X” projesi Başarı Ödülü aldı. Kültür Sanat Alanı kategorisinde Ogilvy İstanbul’un Müyorbir ile ortak yürüttüğü “HepCalsin.org Müzisyenlere Destek Platformu” ve Kaliteli Eğitim kategorisinde ÜNİTE Edelman’ın ING Türkiye ile beraber yürüttüğü “ING – Dijital Öğretmenler” projeleri de Başarı Ödüllerine hak kazandı. Excel İletişim ve Algı Yönetimi, Metro Türkiye ile ortaklaşa gerçekleştirdiği “Yediği Önünde Yemediği Yarında” projesi ile Sorumlu Tüketim ve Üretim ile Su Altında ve Karada Yaşam kategorilerinde; “TEV Ferdi Özbeğen Anma Projesi” ile Kaliteli Eğitim kategorisinde Başarı Ödülü’ne layık görüldü.

 

Marka Deneyimi ve Aktivasyon Bölümü Ödülü

Marka Deneyimi ve Aktivasyon bölümünde, Fiziksel Marka Deneyimi ve Tanıtım Uygulamaları (B2B) kategorisinde,  Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı L’Oréal Professionnel ile birlikte yürüttüğü “French Balayage B2B Lansmanı” ile Felis’e hak hazandı.

 

Medya Bölümü Ödülü

Medya bölümünde Hedef Kitleye Erişim kategorisinde Hill and Knowlton Strategies’in iş ortağı olduğu “Eşit Masallar” projesi bir Felis kazandı.

 

Kaynak: https://mediacat.com/felis-odulleri-2021-tum-kazananlar-liste/