>

Leo PR’a 3 yeni iş ortağı

leo_pr_msl_logo

Leo PR; teknolojiden, sağlığa, finanstan, FMCG’ye uzanan müşteri portföyüne yeni yılda 3 yeni marka ekledi. LR Health & Beauty Systems, Valeo ve Sodexo markaları ile anlaşan Leo PR, kozmetik, otomotiv ve çalışan yan hakları ve ödüllendirme alanlarında sektörünün öncü markalarına iletişim danışmanlığı hizmeti vermeye başladı.

Avrupa’nın en büyük halka ilişkiler grubu olan MSLGROUP’un Türkiye Ofisi olan Leo PR, Ocak ayı itibarıyla 3 yeni markanın iletişim faaliyetlerini üstlenmek üzere el sıkıştı. 2014 yılına hızlı bir giriş yapan Leo PR; marka yüzü olarak Bruce Willis, Heidi Klum gibi dünyaca ünlü isimlerle çalışan Alman Kozmetik devi LR, çalışan yan hakları ve ödüllendirme alanlarında faaliyet gösteren Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme’nin yanı sıra başta CO2 emisyonlarının azaltılmasına yönelik otomotiv parça, entegre sistemler ve modüller üreticisi Valeo markalarına stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti sunacak.

 

Leo PR Hakkında

Leo Burnett İletişim Grubu tarafından 1999 yılında kurulan Leo PR, konusunun uzmanlarından oluşan bağımsız bir yapıda faaliyet göstermektedir. Müşterilerinin rekabet gücünün vazgeçilmez kaynağı olma görüşünü benimseyen Leo Burnett İletişim Grubu, 2001 yılında “Entegre iletişim” alanında Türkiye’nin ilk ISO 9001 “Kalite Yönetim Belgesi” alan reklam ajansı ve iletişim grubu olmuştur. Leo PR, Ocak 2001 tarihi itibariyle dünyanın en büyük PR network’lerinden MSLGROUP’un Leo Burnett tarafından satın alınmasının ardından, bu network’ün Türkiye ofisi olarak hizmet vermeye başladı. Teknoloji, Kurumsal/Finansal, Pazarlama ve Sağlık İletişimi alanlarında uzmanlaşmış olan olan MSLGROUP; IPRA (International Public Relations Association) ve ICCO (International Communication Consultancy Organisation) üyesidir. PR organizasyonu, hizmet verilen her kurum / marka için gerekli zaman ve kaynağı sağlamak üzere kurulmuştur ve profesyonel bir kadro ile yönetilmektedir. Şirket yöneticileri liderliğinde oluşturulan “hizmet grupları” sayesinde kurumların / markaların iletişim sürekliliği ve mesleki deneyimin her kurum / marka için en verimli şekilde kullanılması sağlanmaktadır. Leo Burnett İletişim Grubu, içinde bulunduğu Publicis Group’un Omnicom ile birleşmesi sonucunda bugün dünyanın en büyük network’ünün içinde yer almaktadır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir