Neden Önemli: Krizde Marka İletişimi

MediaCat Dergisi’nin Mayıs 2020 sayısının kapak konusu “Neden Önemli”nin Kriz İletişimi başlığının konuğu Yönetim Kurulu Başkanımız Esra Şengülen Ünsür, üyemiz ve TÜHİD Başkanı Gonca Karakaş, Kurumsal İletişimciler Derneği Başkanı Şule Yücebıyık ve Reklamcılar Derneği Asbaşkanı Arzu Ünal oldu. Koronavirüs günlerindeki iletişim stratejisinden bahseden Yönetim Kurulu Başkanımız şunları söyledi:

“Söylenildiği gibi hiçbirimiz böyle bir şeye hazırlıklı değildik. Sadece iletişimciler değil; hiçbir sektör, yatırımcı ya da girişimci pandemiyi hesaba katmamıştı muhtemelen.

Sağlam bir kış geçiriyoruz ve bu kıştan çıktıktan sonra yediğimiz ayazı unutmayacağız. Ya da birileri unutmamız için elinden gelen her şeyi yapacak çünkü sistem olduğu gibi devam etsin isteyenler de var. Ancak dünya farkında ki, var olan sistemi devam ettirdiğimiz takdirde yeni katastroflar gelecek başımıza. O yüzden ben bu günden, geleceğe dair bir iletişim yatırımına ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Markalar da iletişimciler de bunu anlamalı.

Dünya olarak öğreniyoruz ki, ihtiyat çok önemli, öngörmemiş olsak bile, herkesin “kara gün birikimi”ne ihtiyacı vardı. Bunu hem iletişim ve itibar yatırımı olarak hem de çalışanların bekası ve devamlılığı olarak değerlendirebiliriz.

Haberin tamamı MediaCat Dergisi’nin Mayıs 2020 sayısının 50, 51 ve 52. sayfalarında…