-
Üye Görüşleri
-
Sürdürülebilirlik Bir Pazarlama Yatırımı Mıdır?!
Sürdürülebilirlik, varlık ve yokluk duygularını şiddetle hissetmemize neden olan son yılların en önemli kavramı. Özellikle kurumların gündemine yerleşen bu kavram, neredeyse artık bir zorunluluk. Ancak pazarlama dünyası, Daha Fazla » -
Krizi Yaşadık, Peki ya Sonra?
İletişimi yönetmek, daha doğru bir ifade ile şirketler, kurumlar, firmalar, STK’lar adına iletişimi yönetmeye istekli olmak mesleğimizin de temelini oluşturuyor. Bir çırpıda söylenen ‘iletişim’ kavramının içine Daha Fazla » -
Küresel Ekonomik Krizin İletişim Stratejileri Üzerindeki Etkisi
Pandeminin etkilerini silme sürecindeki küresel piyasalar kısa süre önce Rusya-Ukrayna savaşıyla birlikte yeni bir dönemece girdi. Dünya gündeminin ilk sırasına oturan savaş, küresel bir ekonomik krizin Daha Fazla »
-