XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi Başlıyor
Marketing Türkiye’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştireceği XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ne sayılı günler kaldı.
Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18 “Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleşecek. Zirvede uX’ten (user Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşılacak.
Geleceği görmek imkansız değil
Geniş bir içerik yelpazesine sahip zirvede bankacılık sektöründen yeme içme sektörüne kadar pek çok alanda deneyim tasarımı çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla paylaşılacak. Değişen tüketici beklentileri ve gelişim gösteren kurumsal kültür mercek altına alınırken shopper marketing’den yeni nesil perakendeye kadar birçok konu konuşulacak.
Tarihi Bomonti Bira Fabrikası’nda hayat bulan Bomontiada, 24 Mayıs Perşembe günü keyifli bir “deneyim adasına” dönüştürülecek. Etkinlik alanında Koku Atölyeleri’nden müzik deneyim alanlarına kadar pek çok aktivite katılımcıların hizmetinde olacak.
Müşteri yolculuğuna deneysel bakış
Tasarım ve marka deneyim ajansı I-AM, belirlediği bir markanın müşteri deneyimindeki mevcut bir problemini ele aldığı bir workshop düzenlenecek. I-AM oluşturulan persona’ların motivasyonlarına, ihtiyaçlarına ve yaşadıkları sıkıntılara odaklanarak markadan ne istediklerinden ziyade, aslında tam olarak neye ihtiyaç duyduklarını katılımcılara deneysel yönetmelerle anlatacak.
Program için tıklayın
Kaynak: https://www.marketingturkiye.com.tr/haberler/xco18-deneyime-dair-her-sey-deneyim-adasinda/















